Bf

Igår var någonting nytt för mig och Erik. Vi tyckte nämligen det var dags att prova att låta B sova hos sin farmor. 
Så jag och Erik gick ner på stan satt på S1 och pt god mat, jag tog ett glas vin och så pratade vi om livet, drömmar mm. Inget vardagsprat om disk, barn, vad som ska göras på huset. Utan sådant som kändes ledigt och fritt. 
Sen gick vi på bio tillsammans för första gången sedan vi blev föräldrar. Sist var jag gravid och somnade till Hobbit. 
Tyvärr blev det samma sak denna gång. Jag sov i tjugo minuter och sen orkade jag fokusera på filmen. Haha. 

Och så vaknade vi kl 9, av att solen lyste in genom persiennerna. 
Känns så tomt och konstigt och jg tror att detta var en övning för mig mer än för lilla B. 

Idag står handboll på schemat :) 


pappa
2014-03-24 @ 17:29:21

hej här får du lyssna Jon Henrik - Daniels Jojk | Talang Sverige 2014




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0