FREDAG IGEN

Jag fick lite grautlaitoner efter gårdagens typ erkännande. Tack så mycket tjejer - va kul att ni läser och kommenterar. Är så roligt att få kommentarer av er =)
 
Jag lömde till och med bort att vi på onsdagen faktiskt BOKADE resan till Fuerte Ventura - om 19 dagar åker vi =)
shit va jag längtar.
Men nu är det fredag - och den där speciella fredagskänslan har börjat smyga sig på. Det är så mysigt på nått sätt.. jag vet inte riktigt varför men man blir liksom varm när alla hälsar varandra trevlig helg och styr upp det sista på jobbet innan helgen.
 
En fredagslåt måste det ju bli - en låt som jag inte varit så himla förtjust i men sen kom den i lurarna på min spotify när jag skulle cykla hem från tåget i tisdags och det blev nästan omöjligt att cykla när låten kom.
Jag ville bara viffta på rumpan, sjunga högt och tralla och sitta still på cykeln kändes inte som ett alternativt.
 
 
 
Jenny F
2013-02-01 @ 18:21:08

Alltså... Vad tiden går! Det måste vara nära 20 år sedan vi träffades och hittade på alla tokigheter. Nu är vi vuxna och har eller är på väg att bilda familj...Vad händer med tiden? Jag tyckte det var igår som jag satt i dina föräldrars kök och åt rabarberkräm...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0