Tradera och prommis

Igår blev det en liten promenad igen i fint väder.
Det är konstigt vilken skillnad det blir.. Suget för att vara ute har verkligen inte funnits på hela vintern men sen kommer våren och man bara längtar efter att få gå ut och röra sig i vårsolen:)
Det blev 5 km på en och en halv timme då vi stannade i lekparker och annat. Huvudsaken är väll att man är ute :)

Sen har jag också lärt mig det här med tradera nu. Har lagt bud på tygblöjor och kamera direkt. Det blir som en liten extra piff i vardagen med lite spänning genom budgivningen.
Väldigt smidigt med appen då missar man ju inte att lägga slutbuden. Snittpriserna måste ha ökat på tradera efter att fixade apparna... Det är min teori.


Idag blir det jobb sen två dagars ledigt igen. Härligt med röda dagar mitt i veckan :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0