VÄXEL-LÅDA PANG BOM

Ja vilken dag.
Innan klockan 08.30 i morse hade jag hunnit stå i Borlänges största rondell och stoppa trafiken från ena hållet, jag har hunnit vara med på trafikupplysningen i dalara angående just samma sak - jag har hunnit väcka Erik alldeles för tidigt för hans eget bästa, fått skjuts av assistancekåren och spenderat 1200 kr.

Det blev helt enkelt till att jobba hemifrån idag när växellådan på den nya bilen valde att helt enket stänga ner totalt..


Nu blir det lite träning och en tidig kväll till sängs då tröttheten är extrem just nu.

Hoppas ni också haft en spännande dag - men på ett annat sätt än mig =)
lillasyster
2012-06-01 @ 01:04:23
URL: http://ljungblom.blogg.se/

HAHA det borde finnas like knappar på bloggar! i detta fall iallfall ett fnittrar högt för sig själv-kapp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0