DYLAN / MARLEY?

I veckan var jag och badade med Johanna.
En bra dag är både djupa och inte så djupa ämnen berördes.
Tillslut säger jag till Johanna att jag skämms lite över att kunna så få låtar av Bob Dylan som kommer till Peace and Love-festivalen. och hur dialogen sedan utvecklades förde mig till ett stort gapskratt.

Johanna: jo men Bob Dylan.. är inte det han som sjunger reggae?
Malin: Reggae?
Johanna: Ja.. Rastaflätor och spelar reggae....
Malin: Men snälla Johanna, menar du inte Bob Marley nu?

Johanna skiner upp som att jag slog huvudet rätt på spiken
- Jo men sååå kanske han heter säger hon med ett leende.

Därefter föll jag ut i ett garv som ekade i hela Borlänge. Det blev riktigt humoristiskt =)





 

Snart blir det middag här hemma i e-tuna =)
Ha en myspyslördag nu !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0