Snart är jag framme på Arlanda, för att se...

img_4965 (MMS)

Snart är jag framme på Arlanda, för att sen ta mig till Costa Rica med mellanlandning i Frankfurt och panama city. Det kommer bli en lång resa.. Längre än vad jag tror att jag tror det kommer va Kändes overkligt att kyssa Erik hejdå och se honom gå från perrongen. Det kändes som att jag skulle ta tåget till Eskilstuna  och vara tillbaka om två dagar... Men så är det inte.  Spännande ska det bli iaf. Tänk på mig hemifrån! P.s kommer bara kunna bli nådd via sms fram till julafton. Hej hopp!

mamma o pappa
2011-12-09 @ 11:42:25

LYCKA TILL med resan och hoppas allt går bra!! Det ska bli spännande att få höra sen hur du haft det långt där bortiväg!!!! Kramar!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0