MIN NYHET och tittarfråga

Idag skrev jag och Erik på kontrakten till vår nya lägenhet! och nu när kontraktet är skrivet känns det okej att äntligen få berätta nyheten för er som troget läser här =)

Det är en trea i samma trappuppgång som vi bor i nu. Vi har senast tillträde den första december.
Jag är jätteglad =)


Nu har vi en läsarfråga =)


Varför ser mina föräldrar ut som de gör på denna bild?

1. De fick reda på hur dyr lägenheten var som jag och Erik skulle köpa och fick en chock

X. De ser ut såhär... det är vanligt åldrande... de är ju ungefär 100 år gamla

2. De är unga, hippa och roliga och är bjudna på fler fester än deras dotter och ska på HalloweenParty





hihi.. rätt svar på läsarfrågan får en tacksamhetskram av mamma och pappa nästa gång ni ses hehhe

ha så kul ikväll mamsen och papsen

Ewe
2009-10-30 @ 21:23:12

Jag tror att dom fick en chock, samtidigt som dom ser ut så (de är ju trots allt 100) och så är det nästan lite givet att de är hippa och bjudna på fler fester än dig! ;P haha. Appropå din mamma så hälsade jag på en väldigt oförstående kvinna på Friskis Affrodans...trodde det var din mamma...hon har en look-a like i stan och då talar jag inte om dig eller lillsyrran haha!

josefin
2009-10-31 @ 16:57:47
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/

hihi, en chock kke...eller det mest logiska att de ska iväg på partaj. Jag o Damian får tillgång till vår bostadsrätt oxå den 1:a dec. Kul att ni hitta nåt som passar er.

lillasyster
2009-10-31 @ 23:34:44

HAHA dom är hundra år och bjudna på bjudna på party. chocken fick jag stå för eftersom att jag tog bilden ;b



återigen! HJÄRTLIGA GRATULATIONER TILL LÄGENHETEN!! vill ni ha hjälp att flytta bara att höra av er :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0