DREAM, DREAM, DREAM OOO DREEAAAAMMM

Något som är kul med att snart flytta är ju såklart planeringen till inredningen. Chansen att få skapa sig sitt drömhem, sin egen fristad som är precis så som jag själv vill ha den.  Jag har tittat lite på internet och i tidningar och faller såklart för det som är mode just nu: VITT.

 

 

 

Denna bild säger lite hur jag tänker mig sovrummet. Tänk dig den mörka, mörka sängramen som vi precis köpt, vita väggar och en ljus lampa i taket som gärna är lite stor, och hänger ner en bit (ungefär som den på bilden nedan)

 

 

Kanske med några svarta ramar över sängen, lite liknande denna bild nedan till vänster, fast med finare motiv såklart eller med flera över sängen som på bilden till höger.

     

 

Ojojoj!!!!  vad man svävar iväg och man vet inte om den första iden passar med de andra fjorton. Men det är kul att drömma sig bort ett litet tag.

pappa
2009-11-27 @ 17:40:52

Va roligt ni har nu framför er. Tänk på att det går att få väldigt fint, med ganska små medel. Ska bli roligt att komma upp och se hur ni har det, när ni kommit på plats. Ha det bra! Hälsa alla!!

Anonym
2009-11-28 @ 17:08:49

YEAH! Är helt inne på vitt jag med fast det har jag nog (nästan) alltid varit....minns min fina vita Billy Bokhylla som jag som den idiot jag är KASTADE för att det var UTE med vitt!!! Tänk vad man skulle kunna gjort med den nu.....lite detaljer, tyg..etc....suck....:) PUSS och trevlig helg, drick o svälj!:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0