MIDSOMMARAFTONSMINNEN

En bild säger mer än tusen ord.
här är många tusenord om min härliga midsommarhelg i dalafloda, med familj.


På väg ut på bryggan för ett midsommardopp och rengöring... det ser inte så varmt ut och det kan jag lova att det var det inte heller.

och här står vi uppställda. redo för att hoppa i.
 
 
Den underbara maten som man bara längtade efter att få sätta tänderna i.


Nere vid midsommarstången innan resningen.


Alla starka karlar skulle vara med och resa stången.


Nästan alla som var med under midsommar är med på denna bild.


Sen var det tävling.. detta var mitt SUPERTAGGADE LAG... Marit är också taggad även om det inte syns =)

Sen glömde jag bort att ta bilder då jag var så inne i tävlingarna. men vi kom på delad förstaplats iaf =)
Nu är den helgen över och det är dags att tagga till inför kommande helgen med Peace and Love festival.
Får ju vinfrämmande av Ewe med studentkamrater som ska bli såå kul!!

Ses i vimlet=)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0