JULHÄLSNING FRÅN MIG TILL DIG

här kommer en liten julhälsning som jag "rimmat" ihop alldeles själv.

Från mig till dig!






Kylan är här, nu är mörkret och vintern kommen

Och barnen frågar nyfiket när du tror tomten kommer?

Frosten glimmar och förväntansfulla barnaögon tindrar

Du känner förväntan på nya tidens vindar

Familjen är allt du behöver denna dag

De är ditt allt, det är de som gör dig glad

Nu är tiden för försoning och närhet

Detta är tiden för familjen och oändlig kärlek

Se ut genom fönstret och se hur kylan sveper förbi

Se sen in i ditt hjärta och känn värmen från de som står dig bi

Minns denna dag när alla du älskar finns i samma rum

Och behåll detta minne länge och var tacksam för denna stund

Jag vill nu Önska er alla en riktigt GOD JUL

Var med de du Älskar och se till att ni tillsammans har ordentligt Kul




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0