DET GULLIGA PARET

idag gick jag och Erik på Kupolen.
Erik köpte samma träningsset som jag köpte igår fast med andra byxor.
Jag skrattade lite inom mig själv när han gjorde det för han har själv varit den som sagt att
VI ska ALDRIG bli sånadär som går med likadana träningsoveraller och håller varandra i handen.


Nu KOMMER vi att bli sådana för jag är helt säker på att det kommer komma en blåsig dag då både jag och Erik är sugna på en joggingtur i mellsta kanske och vi kommer springa omkring med samma jacka =)



Det blev en 50 minuters promenad till Kvarnsvedens IP igår. u-laget vann.
Jag tänkte gå hem också men det började regna riktigt ordentligt så jag hängde på några i laget som körde hem mig. =)
Nu blir det duschen och lite musik när jag gör mig iordning för en pizza på bakfickan.
Ska träffa Stina och Jonas (gamla pluggpolarna) som jag träffar så sällan. Dock ingen härlig kall öl till pizzan eftersom det är match imorgon....



Här har ni mig i den stökiga lilla lägenheten i de billiga härliga träningskläderna =)

trevlig kväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0