TV-LÖS

* FOTBOLL
helgen har varit super.
lördagsmatchen mot grängesberg med u-laget vann vi med 4-0
söndagsmatchen mot falu bs med a-laget vann vi med 5-1
Så nu har jag ont i fötterna och blånageln har börjat lossa... men det är härligt när matcherna är igång såhär =)

* TV-LÖS
Jag och Erik har länge diskuterat om det är dags att köpa ny tv. Jag har gissat att tv:n vi har nu inte kommer hålla längre än ett halvår och att det är dags. Erik tycker att det kostar pengar att köpa en ny tv.
Men eftersom jag nu ska sluta på mitt deltidsjobb på El-Giganten så kändes det som att det var lika bra att slå till nu när man har lite personalrabatter och annat.
Vi gick ner i fredags och köpte en tv som skulle beställas och som kommer till Borlänge på Torsdag. Effekten av detta var att vi ville möblera om så att vår supernya snygga tv kan synas bättre. Vi drog ur jacket ur nuvarande tv:n placerade den på det nya stället och skulle sätta igång den..... men icke......

Tv:n är STENDÖD.. den vägrar... så nu är vi tv-lösa i några dagar framåt...
vilken tur att vi bestämt oss för att köpa en ny! så nu sitter man här i lägenheten och tittar på en svart skärm och längtar tills på torsdag!


Samsung 40" LED - Otrolig kontrast med LED!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0