Sammanfattning

Alltså herregud ! Tiden rusar förbi och jag vet knappt vad som är upp och mer ibland. 

Vi var ju iaf i Warsawa för några veckor sedan: jag och fyra andra tjejer. 
En weekend som innehöll god mat, drinkar, shopping, skönhetsvård och många och långa promenader.
Nu har jag äntligen fått ta del av bilderna från helgen och känslorna kommer tillbaka. Jag börjar skratta åt samma saker jag skrattade åt i Polen och plötsligt kommer man på vad mycket man skrattade den helgen. Man var glad och upprymd konstant. Helt underbart att känslan kan sitta kvar tack vare lite bilder. 

Hör kommer en liten bråkdel av alla bilder från den härliga helgen då vi öven hade väldigt tur med vädret :) 













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0