HÄNDER GREJER

Tiden går fort och oj vad det börjar hända grejer.
På jobbet har det åter igen tagit en totalvändning som ingen hade räknat med och som sagt tiden verkar gå fasligt fort.

Mamma ringde och påpekade hur kort tid det var kvar till KortVasan som jag själv inbillat mig att det är säkert ett halvår kvar till... Icke.. 24 dagar kvar är det. Vad hinner man göra på 24 dagar? från Sunk till Hunk? nope skulle inte tro det.. får helt enkelt sänka målet från att göra en bättre tid än förra året till att endast ta mig runt i år. Speciellt efter att laseroperationen nu är inbokad och bidrar till att ingen träning på drygt en vecka precis innan kortvasan ska genomföras. inte bra.

Jag såg även nyss i kalendern att det snart också är dags för min älskling och vårat favoritpar Sanna och Niklas att ta oss till storstaden för att bo på hotell, äta god mat och se på Henrik Fexeus föreställning: I ditt huvud
http://www.henrikfexeus.se/i-ditt-huvud/

Har hört att tiden går fort när man har roligt.. isf verkar ja ha det hysteriskt kul just nu ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0