DÄR ÄR DÄR DÄR MAN INTE ÄR

jo så är det.. det lärde jag mig av fem myror är fler än fyra elefanter att: Där är där där man inte är. Här är där där man är.

Denna helg hade jag hellre varit där där jag inte är, mer än här där jag är.
Vissa dagar kan bara kännas så meningslösa och jag måste tyvärr säga att denna dag och egentligen denna helg har varit det... man väljer bort någonting för någonting annat som visar sig vara något annat än det man trott.

Kanske låter komplicerat? Men just nu hade jag hellre suttit bredvid min älskling och "svärfar" i Malmö och hejjat Sverige till en tredjeplats som de inte fick och Danmark till en finalvinst som de antagligen inte får.

men istället har jag suttit och hejjat fram mitt egna lag till en vinst som inte de heller fick
(och själv fick man 0 minuters speltid idag...)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0