BACK TO REALITY

Back to life, back to reality

Semester i två veckor med lillasyster har varit helt underbart.
Jag ska erkänna att jag tänkte (precis som när jag åkte i två veckor till Thailand med Erik) hur ska vi ha något att prata om hela tiden? kommer vi bli tokiga på varandras sällskap?
Men Icke!

Vi träffade trevliga människor, tog utflykter, lärde oss att surfa, solade, badade, drack alldeles för många smoothies och milkshakes, åt gott, festade till någon gång, skrattade, grät, skrek på costa ricaner på Rodeo och njöt av livets goda sidor med sol och värme.


Nu är jag tillbaka till verkligeheten - och vet du vad?
Vädret är grått, lägenheten är rätt ensam när Erik är iväg och jobbar, det var tungt att gå upp tidigt till första jobbdagen med många måsten - but I love it.

Och jag älskar Erik - och jag är så glad att få komma hem till vår kära lägenhet som är städat, ommöblerad och full av kärlek!


bye bye Tamarindo!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0