LOVE AT FIRST SIGHT

Idag blev jag kär!
Jag har sett dem förrut, jag har blygsamt och försiktigt spanat in dem. Jag har tvingat mig själv att inte falla för frestelsen, jag har valt att avstå så länge nu...
Men idag träffade jag dem igen och de var Så vackra.. de hade bytt färg nu och fanns i en underbar lila ton.

Här är mina älsklingar som jag idag frågade om de ville flytta in hos mig. De svarade Ja med en tystsam stilig glans =)







Fyllda med ett varsitt vitt tjockis-ljus och lite ljusrosa och lila stenar i.
Jag är kär, kär, kär =)



God natt och sov så gott.
Imorgon är det jobb 06,00 sedan gymet, påskmat och M&M och tidigt fredag morgon bär det av hem till Eskilstuna för ännu mer påskmat. LCHF får ligga på hyllan i ca 5 dagar nu kan jag gissa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0