UPPLADDNINGEN OCH MATEN

Nu sitter jag här i min ensamhet.
Mamma har åkt hem och Erik har tagit sig mot Sälen eftersom han ska åka Vasaloppet (öppet spår imorgon).

Jag tänkte dra lite snabbt om hur uppladdningen och maten såg ut innan och efter tjejvasan.

Jag har inte tränat så mycket denna vecka.
Söndag: Body Pump
Måndag: Fotbollsträning med lite inslag av intervall
Onsdag: Lätt bröstsim i ca 35 minuter

Ca tre dagar innan Tjejvasan började jag äta större portioner när jag åt mat. Jag år mig verkligen mättMätt.
Fredag kväll när mamma kom åt vi Lax med ädelosttäcke och haricovert (kommer recept senare).

Lördag morgon kom det stora lasset:
6 ägg i en äggröra med
50 gram smör
Ett paket bacon
En paprika
och vatten
var vad mamma och jag delade på innan vi åkte iväg.
Då var jag suuuupermätt och mamma också.

En halvtimme innan start delade vi på 3 dl grädde som vi drack ur tetran.
Under loppet drack jag nog lite väl lite, jag drack två glas blåbärssoppa vid första vätskekontrollen och två glas blåbärssoppa vid den andra vätskekontrollen.

Innan vi satte oss i bilen hem ca 18,00 var jag tvungen att tvinga i mig en bratwurst eftersom jag mådde så otroligt illa och hade gjort det sedan målgången. Sedan mådde jag prima.
Vatten drack jag en hel del när jag kom hem och till middag runt åtta åt vi Entrecote, haricovert, varma tomater och massa vitlökssmör.

på kvällen åt vi lite godis och naturgodis.


Tänkt att mamma åt 6 på morgonen sen drack hon bara blåbärssoppa, energidryck och vatten och grädden tills klockan 20,00 på kvällen. Snacka om energifull frukost =)


Medans andra knaprade russin, drack energidrycker och åt Powerbars
stod jag och mamma och drack grädde. hahahaah
Då tänkte jag bara: Vi är tokiga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0