DÅLIG DAG

Ja idag var väll ingen perfekt dag egentligen.
Idag kom beskedet som jag visste skulle komma, men hoppades att jag skulle slippa.
Det är konstigt egentligen hur hoppet är det sista som lämnar människan, trots att man säger att man inte hoppas på någonting längre för man vet hur det kommer bli så hoppas man innerst inne endå att man ska ha fel.

Jag kommer inte att kunna fortsätta min antsällning på mitt nuvarande jobb och blir därmed arbetslös från och med den sista december.
Jag är så tacksam för den tiden jag har fått vara där och jag förstår att de inte kan behålla mig.





mamma
2009-11-30 @ 19:44:15

Asch va tråkigt, det var väl lite väntat ändå men men ... Va ska du hitta på då då? och det kommer ju nya konjunkturer så du behöver inte vara orolig men det var ju en tråkig nyhet :( eftersom du trivs så bra med jobbet.

Anonym
2009-11-30 @ 19:45:02

Asch va tråkigt, det var väl lite väntat ändå men men ... Va ska du hitta på då då? och det kommer ju nya konjunkturer så du behöver inte vara orolig men det var ju en tråkig nyhet :( eftersom du trivs så bra med jobbet.

Josefin
2009-12-01 @ 10:28:48
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/

usch vad tråkigt, men så är det...själv blev jag ju uppsagd 4 dagar när jag kom tebax från mammaledigheten, men det löser sig!! Det finns lite jobb iaf, bara o ge sig dän på att hitta ett. Jag fick iaf en timanställning började i fredags! yey.

ewe
2009-12-01 @ 14:52:26

fan va tråkigt, jag som höll alla tummar, tår osv...hummm, men du reder dig bästaste du! :) KRAM!

pappa
2009-12-01 @ 22:19:26

ja det är pengar styr men de vet inte vad de går misste om.det blir några andra som blir lyckliga,och får jobba med dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0