HELDAG P[ HAVET

sent ig[r kv'll best'mde vi oss f;r att vi skulle ta oss runt p[ ;arna h'r i Phi Phi och se lite str'nder.
Vi bokade in oss p[ en lite st;rre b[t som skulle ta oss och ca 20 andra personer till bland annat Maya Bay, d'r filmen The Beach med Leonardo DiCaprio filmades.

Jag har ju sk'mt ut Erik och mej lite under dagen d[ man 'ven ska snorkla och jag 'r livr'dd f;r fiskar och allting som kan finnas under havets, eller sj;ns yta. En av guiderna fattade snabbt att det var mej han skulle skr'mma upp som mest s[ n'r jag precis jobbat upp en ordentlig panikattak i vattnet och i snabb takt skall simma till b[tens stege f;r att fly undan den alltf;r stora hopen av fiskar s[ kastar guiden i en stor br;dbit precis framt;r stegen opch fiskarna 'r som gaaaalna h'r nere de bara flyger upp fr[n alla h[ll och kanter f;r att f[ sej en mumsbit av br;dbiten. Min panikattack blev ju inte mindre jag och mina panikskrik kom ju s[klart.

Erik ligger ute i vattnet och flyter och tittar p[ mej med en tr;tt blick och p[ b[ten st[r n[gra av turisterna och guiderna och sm[flinar ;ver min lilla vattens[ng.

Vi [kte till bamboo bay som var otroligt vacker strand och vattnet var klart. Det har varit en perfekt dag. Men vi e tr;ttta och ska nog inte r;ra oss m[nga meter imorgon... om vi inte orkar ta oss till ViewPoint senare p[ eftermiddagen n'r solen inte e lika het.

Hoppas GUIF vinner ikv'll!!!!!!!!!!

Sanna
2009-04-02 @ 14:40:48
URL: http://sannasida.blogg.se/

Guif vann med knappa bollen!



Så har ni kommit tillbaka från havet eller har fiskarna ätit upp dig?!?



lillesyster
2009-04-03 @ 15:24:06

hahha då var det tur att inte jag var med också, mälaren har fått utsått nog av systrarna ljungbloms härliga panikattacker. lär erik att om han är räddare än vad du är så går det över då hjälper du honom istället! :D så han måste alltså vara värre än du för att det ska gå över ;b hhihi



ha det så bra hörrni!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0