TUFFA BRUDAR

Letade efter lite bikinis nu till sommaren..
Jag köpte ju två i Thailand men det räcker ju såklart inte.

Hittade några tuffa brudar från panos bland annat



Bikini 1. 600 :-
Bikini 2. 700:-
Bikini 3. 900:-

Men hur snygg blir brännan i dessa då? hmmm... nä jag slår nog till på nått mer "normalt" tråkig som man är.


Denna är ju snygg eftersom man kan knyta den på olika sätt.
och billig.. har kollat in den länge..
så denna blir det nog
ellos.se
149:- + 99:- för de olika delarna

 H&M Pris 350:-

har även fastnat lite för leopardmönstrat.. så denna över är rätt snygg.. men denna under är ÄNNU snyggare.. så den kanske jag också ska slå till på.. ååå va svårt att bestämma sej i denna bikini djungel. Vilken är snyggast? jag tror den sista är mest i min smak.


H6M Pris 227:-
Josefin
2009-04-30 @ 12:38:43
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/

shit va snygga! synd att man inte gör en bikini till sin rätt nuförtiden! men några kilo till ner så kke man vågar visa sig lite mer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0