INGEN UPPKOPPLING, MEN AVKOPPLING

Då var midsommar över för denna gång. Helgen har varit otroligt kall men supertrevlig och skön på många vis.
Min internetuppkoppling är närmast obefintlig i Sandvika vilket betyder att jag varit utan internet sedan torsdag kväll till idag mitt på dagen... tre dagar - och vet du vad! Det var inga problem.. Snarare skönt att fokusera på samtalen man har runt borden, se detaljerna i naturen istället för att förblindas genom att se ner i mobilskärmen.
 
Vi har ätit god mat, eldat, eldat, eldat, spelat spel och dansat runt midsommarstång, tränat och även tagit ett dopp i det 15 gradiga vattnet.
Helgen har känts lång men ändå kort - men har varit ett superbra tillfälle att ladda batterierna till 100 % om de inte var det innan.
Benjamin har fått uppmärksamhet i överflöd och haft fullt upp hela dagarna-han har utforskat stugan, gården och badstranden nere där midsommarstången restes - shit vilken cool kille han är :)
 
Nu är det en veckas jobb kvar sen ska jag och älskade lilla B spendera sju veckor av sommaren tillsammans på diverse äventyr :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0