Dollar plus Malin = Erik in love

Bra dagar rullar förbi.
Gårdagen var kanon.
 
Aktierna gick upp så Erik var liksom lite extra kär i mig igår (han brukar liksom bli det när jag får en bra lön eller har varit duktig och köpt aktier för mina sparpengar) Han skulle bara veta att jag köper aktier med 50 % anledning att det är en investering och med 50% anledning att Erik ska kolla på mig med de där förälskade ögonen =)
 
Vi var på Falun sjukhus och fick träffa Persson för första gången - Så ofattbart. Sjuk känsla - svårt att förstå. Men det var ett riktigt kärt möte.
 
Jag och Erik hyrde film på kvällen och köpte hem thaimat som vi åt och mös med framför tv:n och jag somnade med ett leende på läpparna.
 
Idag blir det lite shopping och förhoppningsvis ska jag kunna hjälpa Erik att måla inne i andra lägenheten.
 
 
PLUS
ÄR LIKA MED
 
ERIK IN   
 
 
 
Jenny F
2013-01-31 @ 14:08:01

Persson? Åh, väntar ni smått! Vad roligt. Grattis!!

Anonym
2013-01-31 @ 16:55:24

Jag trycker på GILLA!!!

mamma
2013-01-31 @ 16:56:01

mamma är det som trycker GILLA!!!

AnnLo
2013-01-31 @ 23:59:12

Men stort grattis!! Anade i ett tidigare inlägg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0