Julrester

Fördelen... OCH nackdelen också med att fira julen hemma är ju all julmat som blir över som ska ätas upp. Man har liksom mat kvar och behöver inte tänka på att handla på ett bra tag.
MEN när  laxen är slut, köttbullarna, julskinkan och prinskorvarna är slut ich salladen blivit för dålig för att äta och kvar finns det rödbetssallad i överflöd Trots att du haft rödbetssallad på allt  de sista dagarna så börjar man faktiskt tröttna ur. 

Jag tar mig en smörgås med smörgås med hästkorv och tänker att det ska bli såå gott... Innan jag minns hur mycket rödbetssallad som finns kvar. Suckande smörar jag in mackan med denna röra för att inte få dåligt samvete. 
Men nu får det lov att ta slut någon gång. 


Idag ska jag till kupolen och hämta Benjamins nya vagn. En lite mindre modell som blir kanon när man ska iväg med bilen och kanske inte gå så långt. Handlad på rean :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0