Helg

Nu har vi haft visning på lägenheten och jag bara hoppas att det är tillräckligt många intresserade så man kan börja plocka ur och göra klart i ettan innan det är dags att gå på nästa lägenhet.

Helgen har varit bra med middag i Falun på fredag kväll i trevligt sällskap och lördagen har jag hunnit med en del.
Man gör ju det när man vaknar sju på morgonen. Jag tog en promenad på 45 minuter innan Erik vaknade, solade på balkongen innan vu hälsade på svärfar.
Sen fick jag se mitt köra Forssa bk vinna seriepremiären och har nu myst framför tv:n.

När man ser saker som en bild på Persson på kylskåpet hos dem man hälsar på då känner man lite värme i hjärtat. Det känns verkligen att man berör någon annans liv också:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0