GRATTIS TILL MIG

De sa idag på radion att den 20 november är den tråkigaste dagen på året..
Vad skulle jag göra utan min födelsedag?
 
jag fick vakna av min älskling som väckte mig med presenter på sängen.
EN SYMASKIN! tack så jättemycket alla som var med på presenten jag har verkligen önskat mig en symaskin länge!
så jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen och faktiskt så värmer alla gratulationer på facebook mer än vad jag trodde - det kanske kommer med åldern ? =)
 
Nu står Erik i köket och lagar min önskemat: lax a la Erik, palsternacka och morötter i ugn med en romsås.
sen blir det film och mys :)
 
tack för denna fina gråa dag !!
 
pappa
2012-11-21 @ 15:09:13

är det där en husqvarna?känner inte igen designen.kram på dig.

mamma
2012-11-22 @ 22:13:52

Inte bara du som fyller 20 november. Ulf Lundell oxå. De spelade Ulf Lundell en timme på kvällen när du föddes som vi låg och lyssnade på :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0