EUFORI OCH SOMMARVÄDER

Ja nu är sommaren här - ryggen och axlarna har fått en gnutta för mycket sol under vistelsen i Sandvika - precis som det ska vara.
Jag och Erik städade på badplatsen och tog bort allt bajs från fåglarna runt omkring, vi krattade sandstranden och tog bort onödigt mycket sjögräs. så idag har jag lite träningsvärki ryggen av krattningen =)

Kvällen spenderades inomhus framöför Mästarnas mästare och såklart Melodifestivalen men total Eufori när Loreen vann med låten Euphoria =)

ännu lite Eufori när jag går in och ser kommentaren från pappa som skickade denna låt till mig när jag inte svarade i telefonen: '




försöker just nu hålla mig undan solen pga u-lagsmatchen som det är samling till om 30 minuter.
så med ca 3 liters vattendrickande ska jag nog vara redo att göra en okej match, om knät vill som jag vill.
Hej hopp!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0