FAR ÅT PIPSVÄNGEN MED DIG

Ja Sanna har rätt (och mamma och många andra man pratar med)
Idag får prestationsångest och höga krav på mig själv fara åt Pipsvängen.

Själv åker jag till London!!! Äntligen!!

Kameran ligger på laddning för att finnas vid min sida resten av helgen.
Ha en superduper helg allesammans.

För det ska fanimej jag ha =)





Här Erik kommer en liten fredagslåt till dig.

I know you wanna stay in bed
But it's light outside
It's light outside
So you know, I'm gonna stay right here

En låt som kanske jag älskar mer än vad Erik gör. Men den gör mig glad och därför ska den göra Erik glad under helgen när han saknar mig när jag är borta.
Har hört på vädret att det ska bli fint väder i helgen så denna låt är som klippt och skuren för denna helg =)

mamma
2011-10-02 @ 20:18:10

Det har du rätt i!!! Far åt pipsvängen bara!! Hoppas du haft en riktig trevlig helg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0