BERGOCHDALBANA

Tänk att en vecka kan vara så upp och ner.. ena sekunden är allt super! jobbet flyter på, det är roligt att komma till jobbet och det är roligt att komma hem.. och sen stupar det. Magknip, prestationsångest och förvirring.
och jag är helt säker på att det inte har med mig att göra.. Ibland kan jag själv skapa min egen bergochdalbana för att göra livet lite mer intressant men just nu är det livet som har satt mig i karusellen och jag bara hänger på.

Dock måste jag lära mig att inte ta allt så personligt och sluta bry mig så mycket om vad folk tycker.



Ser verkligen fram emot helgen.. att få träffa Natty och Company jag bli så super. Girlpower i London - slut på karusellåkandet hoppas jag.

Sanna E
2011-09-28 @ 22:05:30

Men Malin, du är ju en helt FANTASTISK tjej. Prestationsångest och magknip kan fara åt pipsvängen!

Se till att njuuuta ordentligt i London och samla lite krafter inför hösten nu. Det är du verkligen värd!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0