WHAT TO DO?

Krafterna har kommit tillbaka.
Efter att igår tagit mig ett glas rött, lyssnat på fredagslåten ca 7 gånger, tittat på idol, Twilight Eclipse och P.s I love så var klockan 03.00 på morgonen.. då blev det lite läsning i sängen innan jag somnade med boken över bröstet. Erik kom hem vid 06 imorse och vi sov till 12.

Nu är jag utvilad, jag har fixat naglarna, epilerat benen, plockat undan här hemma och ser en lång kväll framför mig. Erik ska jobba.. och alla andra verkar ha tusen saker för sig utom jag.

What to do? What to do? gissar att det blir en lång kväll framför tvn igen... jag är inte gjord för sånthär.

mamma
2011-10-29 @ 23:33:06

Hoppas du har en lååååååång sköööööööön kväll :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0