HELG MED NADA

Söndag kväll och man tänker: jahapp det var den helgen det. Vad har jag fått gjort egentligen? Nada


fredagen blev en riktigt trevlig tillställning med 6 tjejer runt ett bord i nästan fem timmar. Man hinner prata om en hel del olika ämnen under den tiden och alldeles förträffligt trevligt.
På lördagen gick jag upp ur sängen kl 15,00 när Erik kom hem från jobbet då jag valde att spendera hela förmiddagen och dagen med en annan kille i sängen: Harry Potter såklart.

Vi åkte på en visning som blev inställd och idag har jag inte heller gjort någontig.
Skönt på ett vis, tråkigt på ett annat vis.

Nästa helg blir det annat när det blir långledigt och en tripp hem till kära eskilstuna. Nu är det godnatt.

Godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0