WHAT ARE WORDS?

Igår blev en bra dag!
Fotbollsmatchen vann vi med 1-0 och vi alla i laget var helt enade om att detta var den skönaste segern denna säsong, än så länge.
vi hade till och med tur med vädret för direkt efter att vi klev in i omklädningsrummet var det som att vädret satte på en duschknapp och regnet bara öste ner. Men under matchen var det uppehåll.

Efter matchen tog jag mig till gatufesten som inte var min gatufest och sen ner på stan.
En bra dag och en bra kväll.


Men kom av någon anledning att tänka på låten som lillebror visade mig sist jag var hemma och här kommer både berättelsen bakom låten och själva låten.
Titta på klippen i turordning så blir det bäst =)

Det finns så fina människor i världen och här får vi se en av dem.




 



Nu ska jag köra svärmor till beach-handbollscupen =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0