17 JUNI

Fredag igen och egentligen en helt vanlig fredag.
Men denna har fått en låt döpt efter sig

 

En hetsig vecka är slut. Mycket övertid på jobbet och som krydda på detta var det fotbollsmatch i onsdags. Efter ett äpple på hela dagen och en hetsätning direkt innan samling, så kan jag ju utan att vara speciellt förvånad säga att jag kunnat göra bättre ifrån mig än vad jag gjorde. Första halvlek var kaos, andra blev bättre innan tröttheten slog in.


Imorgon är det match igen mot serietvåan på bortaplan och till skillnad mot serieledaren så har de inte förlorat en enda match än så länge och har släppt in 3 mål på 7 matcher. Det vill säga att det blir mycket viktigt att täppa till bakåt för eventuellt blir det inte många mål framåt.


Laddad och sugen att ge mig själv revanch (om det stavas så?) men nu blir det hyrfilm, kaneläpplen och en luugn kväll efter hetsiga veckan. Erik jobbar kväll så jag blir ensam i soffan. Det ska nog gra bra det med =)



men nu går vi ner i varv och lyssnar på en Äkta Fredagslåt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0