MOBILBLOGGA

Det tidigare inlägget var ett test hur det skulle gå att mobilblogga och det såg ju ut att funka rätt okej.
Tog bara en bild på något jag hade i telefonen för att se hur det blev.

Nu sitter jag här på jobbet och börjar smått varva ner då det är fredag, väldigt lugnt på telefonen och ToDolistan är nästan helt avklarad + att jag ska ha min första betalda semestervecka NÅGONSIN.

Jag börjar lite smått och provar med en veckas semester.. vet ju inte hur jag ska må efter en hel veckas ledighet utan stressen och pressen att jag inte tjänar pengar för att jag är lat och ledig.

Det känns helskumt.. men bra... nu får vi bara hoppas att vädret vill vända liiitegranna.


Trevlig fredag på er

A
2011-07-22 @ 21:41:03

Det är väl just det som är meningen med betald semester, att man ändå får betalt trots att man bara latar sig..?

Sanna
2011-07-22 @ 23:58:28

Mallan! Är det nu ni har semester? häng med till GBG då vettja. åka karusell och äta karamell... det blir la fint, eller?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0