BAKISDAG

Ja idag är det bakisdag, men inte den bakis som i att må illa och ha ångest över gårdagen utan bakis som i att vispa ihop en himmelsk god smet som är godare än själva muffinsen som jag tänkt mig försöka mig på.

Receptet är ett riktigt NOlchf men verkar riktigt smaskigt.
Det har jag tänkt att bjuda mina föredetta arbbetskamrater på som tack för den tiden dem hade mig där och tacken för att de önskar mig allt gott i fortsättningen.

Kolaspäckade chokladmuffins
såhär hoppas jag att mina muffins ser ut när jag är klara med dem.
Det är ett recept från tasteline.se där man blandar i Polly och Riesen i smeten och bakar i ugnen.
här har ni receptet. Själv har jag gjort det gånger tre för att få tillräckligt mycket

Tastelines muffins




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0