HÄLSPORRE OCH JULBORD

Som jag sa förra fredagen så är det fredag hela veckan hos mig i den bemärkelsen att jag knappt hinner andas innan det är fredag igen... den är dock över lika fort som den kommer.

Igår pratade jag med min tränare som inte trodde att jag "trampat igenom" med hälen som jag själv trodde. Istället sa han att Hälsporren sitter precis där jag har ont. Har läst lite om hälsporre nu och kommit fram till att det är nog den jag skadade lite förra helgen med Lasergame och Bowling.
Vila är väll det som rekommenderas och rätt skor.




Denna fredag blir en bra fredag den också.
Det blir lite stressigt direkt efter jobbet då det ska duschas, sminkas på make-upstore och handlas lite innan det efterlängtade julbordet vid Romme alpin ska besökas, med mycket gott sällskap.

http://www.rommealpin.se/Julbord__.html 


mamma
2010-11-26 @ 14:45:32

STACKARS DIG!!!!!!!!!!

mamma
2010-11-28 @ 19:01:17

Konstigt att inte den här mannen har hälsporre!!!

http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0