PÅ PROMENAD..

Tjalalalalalalalala tjalalalalalalalalalalala På promenad... genom stan *sjunger lite lätt på Per Gessles fina sommarlåt*






Trots att kontot är tomt som tusan eftersom det fortfarande inte vill komma in någon lön för Malin så har det varit en helt okej dag. Jag har inte behövt handla eftersom ja inte har några pengar. Istället hörde Sandra av sig och frågade om jag ville ta en promenad genom stan. Ja svara jag och det var en skön promenad sådär innan jobbet.

Direkt efter jobbet var det fotbollsträning där mycket av snacket handlade om grillningen och festen på lördag. man måste ha något rosa ¨på sig då det är temat så vi får hoppas att pengarna kommer så jag hinner köpa nått till dess =) det kommer bli en bra lördag iaf =)

Nu ska jag leta efter nått ätbart i kylen.... om det finns nått?! :S





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0