VI KLARADE DET

Jag klarade det!
Jag tog mig tre mil på skidor, utan att avbryta loppet, utan att ens Tänka på att avbryta.

Det var en rolig upplevelse med mycket uppladdning i form av mat, kläder, inställning och planering.


Jag tog mig i mål på 3,22
Mamma tog sig i mål på 3,33

Fram till första vätskekontrollen på 1,1 mil tog det 1,17
Till andra 02,26
Till tredje 3,22


Jag tycker absolut att vi får vara nöjda med våra prestationer. Jag är glad att jag tog mig i mål. Tiden var helt okej men ger mig en sporre till kommande år då jag känner att jag kan göra bättre ifrån mig. Jag vet att det är möjligt och jag skulle vilja prova om jag klarar det.

Här kommer lite bilder


Här står vi i Mora vid bilen och plockar upp det vi ska ha med oss.
Snart ska vi till bussen som tar oss till Oxberg.





På bussen, pigga och glada


Mamma skulle vara värre och ta två tummar upp. Jag försökte sedan ta tre tummar upp men det gick inte så bra...


Av de 8500 anmälda var det ca 7500 som deltog





Klockan ringde 05,45 lördag morgon
och 06,40 satt vi i bilen på väg mot Mora
10,00 gick starten för det första startledet, då stod vi där och kollade på
11,30 gick vår start (grupp åtta)
14,52 stakade jag mig över mållinjen med trötta men starka armar. Jag ställde mig för att vänta in mamma och för att stretcha.
14,53 var jag svimvärdig, mådde illa, frös, hade ont i ljumskarna så jag inte kunde lyfta benen....
15,03 kom mamma i mål och vi fick ta oss mot bilen för att hämta dusch-grejerna och ta oss till duschen.

20,15 var vi hemma i Borlänge igen, i lägenheten och lagade oss en riktigt fin middag som belöning för dagens prestation
21,00 sov både jag och mamma i soffan bredvid en vaken Erik och en vaken Marit.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0