ÅRET SOM VARIT

Nu när det snart ska bli 2011 sitter jag och försöker tänka ut vad som hänt detta år
Vilka smällkarameller är värda att minnas?


vad minns du starkast av året som varit??? berätta !!! =)


Här är min berättelse

- Jag blir arbetslös 1 januari

- Jag och Erik flyttar in i vår nya lägenhet och sover första natten där 1 januari

- En liten knodd vid namn Thelise föds

- En kraftig jordbävning drabbar Haiti i januari och över 150 000 befaras ha omkommit

- Jag får jobb på maserhallen 14 februari

- 12 till 28 februrari  De 21:a olympiska vinterspelen avgörs i Vancouver i Kanada och Sverige vann guld i Curling, Fristil damer 10 km, stafett 4x10, dubbeljakt 30 km, jaktstart skidskytte 12,5 km och tos sex andra medaljer i skidor och alpint.

- Jag och mamma åker Tjejvasan för första gången

- Anna Bergendahl vinner svenska melodifestivalen

- Vulkanen vid Eyjafjallajökull på Island får ett nytt kraftigare utbrott som leder till att en stor del av flygtrafiken i   Europa tvingas ställas in på grund av utsläpp av aska

- VM i fotboll hålls i Sydafrika och inleds i juni

- Jag får sommarjobb på svensk cater 1 juni till sista augusti

- Peace and Love blir sveriges största musikfestival och Hultsfred läggs ner

- Jag får komma tillbaka till maserhallen den 1 september

- Val till riksdagen hålls och Sverige Demokraterna får en roll i riksdagen

- Jag börjar mitt nya jobb samtidigt på Uniflex i september

- 50 öringen avskaffas

- Mormor fyller 80

- Micheal Jackson släpper nytt album med aldrig tidigare publicerade låtar trots att han är död

- November:  Malmö FF blir svenska mästare

- December: jag skriver på avtal för heltidsjobb på Uniflex och säger upp mig från Maserhallen

- December: Jag och Erik firar 3 år tillsammans

- Jag firar min första jul utan min familj


renoveringen av nya lägenheten


Vi flyttar in i lägenheten... och har lite panik över hur vi ska få i ordning på allt



sm-guld, sm-guld, sm-guld

Tjejvasan där jag och mamsen laddade med 3 dl vispgrädde

 
jag och mamma cyklar siljan runt också =)


Ett år med kärlek =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0