AVGASRÖR OCH RYGGPLASK

En kort sammanfattning:

Igår åkte jag och Erik till en gör det själv verkstad och slet för att få bort de gamla delarna av det gamla avgasröret för att sedan kunna sätta tid det andra.
Jag har lärt mig något om mig själv av att göra detta. Jag har lärt mig att jag är en tjej som inte ger upp hoppet, jag är en tjej som ser möjligheter, Jag är en tjej som vågar, jag är en tjej som har vilja och jag är en tjej som Erik lyssnar på =)

Vi gjorde det tillsammans.. som ett team och resultatet visar sig när vi ska börja köra med bilen igen =)


Idag gjorde jag min sista dag på Maserhallen som firades med att jag blev nerslängd med kläderna på i vattnet av de två staqrka karlarna som jag jobbade med =) Det blev ett fiiiiiint ryggplask.


Nu blir det trerätters hos goda vänner. Ha ett superdupernyår!


mamma
2011-01-01 @ 01:22:26

BRA JOBBAT!!! Gott nytt år på er!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0