ÄR GLAD ÖVER ATT VA GLAD

Jag är så glad över att det är så lätt att göra mig glad. Bara det är ju en rätt liten sak att bli glad över. Eller?


LÖRDAG = GLAD
I lördags lagade jag mat för 20 unga, hungriga handbollsherrar i ett hemkunskapskök med minikastruller. Jag fick koka 20 kastruller med pasta och det är lika med 5 kg.
Men killarna i laget som skulle äta såg att jag hade lite små problem med att få ihop allt och att svetten rann i pannan så de hjälpte mig. Jag stationerade ut killarna att koka pasta, skära grönsaker, steka champinjoner, duka så tillslut visste jag inte vad jag själv skulle göra.

Nu har ett tack kommit. och jag blir lika glad över tacket som över hjälpen.

http://www1.idrottonline.se/templates/Guestbook.aspx?id=17589


MÅNDAG = GLAD
Min första dag på mitt nya jobb som personalassistent. Fick sitta på med på intervjuer och coachningar och det spratt i kroppen hela förmiddagen av lycka innan det var dags att lämna för nästa jobb-pass.

MÅNDAG = GLAD
Genomförde mitt första vattengympapass på jobbet och var skitnervös innan det började. När passet var slut kom nästan alla fram och berömde både mig och mina övningar och frågade när jag skulle hålla nästa pass så de kunde komma på det. Jag blev så glad så jag höll på att spricka!



Lillasyster
2010-08-31 @ 22:40:11
URL: http://ljungblom.blogg.se/

mycket bra! Man blir så stolt över dig. Kan tänkte mig att jumpapasset var bra! vore kul att gå på någon dag! du får hojta till om när du har nästa pass på din blogg!!

mamma
2010-09-01 @ 08:36:13

Jag blir glaaaaaaaaad över att du är glad över att vara glad :D

pappa
2010-09-01 @ 14:59:43

kul att läsa att du är glad.då mår jag ochså bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0