TOMHET?

Kära dagbok:
Nu efter nästan två veckors håll igång med midsommar, ledighet i Eskilstuna och en sjukt påfrestande men rolig Peace and Love helg så vaknade jag imorse utav att Erik stack till jobbet och det var dags för mej att gå upp igen. När erik stängde dörren låg jag kvar i sängen med en känsla av tomhet... en känsla som var obehaglig och gjorde att livet kändes sorgligt... trots att solen skiner och livet borde vara underbart.

Nu är vardagen här igen.. ingen mer semester för mej på hela sommaren. Nu är det bara på helgerna som jag kan njuta av livet ordentligt.

Jag behöver nog öva mej på att inte ha tusen saker att göra och miljoner människor omkring mej.
Jag måste någ lära  mej att bara njuta av tillvaron när det är tyst och lugnt omkring mej också.

lillasyster
2009-06-30 @ 15:56:31

har hört att det är viktigt det med. mamma hävdar det iallfall. och som vi lärt oss under våran uppväxt av någon konstig anledning, hur virrig hennes yta än må vara, har den kvinnan alltid rätt :) älskar dig syster! ta hand om dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0