SVENGLISH

I have pratat svenglish the hela helgen, and I am now verry snurrig in my head!

Underbara Ewe kom i torsdags med sina två kompisar från Kalifornen, fredag kom även Ewes kille och hans kompis och vipps så var vi sju stycken om skulle sova i vår lilla etta. Det var hett, hett, hett.
På tre dagar har vi gått på två band... det fanns ju så många band vi skulle se men helt plötsligt är klockan för mycket och man hinner inte ner i tid. Vi har dock haft det trevligt endå.. kanske lite för trevligt när man inte ens hinner se banden?


Torsdag på Motley Crue


scenen på torsdagen


fredag vid öltältet nära Lars Winnerbäck... vi satt jättebra så att vi hörde konserten jättebra


På väg tll förfest, på lördagen

förfest !

Älskade Erik på lördagkvällen =)

Som vanligt är jag inte så duktig på att ta fram kameran.
jag tror att det beror på att jag har det så trevligt hela tiden att jag glömmer bort det.

Vi har lagat underbart god mat, vi har kollat på u21matchen, vi har skrikit och dansat zumba, vi har grillat och vi har spelat kubb, vi har badat, vi har, druckit och vi har druckit, druckit, druckit. Det har varit en underbar helg med svengelska.
Nu blir det film och godis resten av dagen...

Hare bra Papperskorg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0