FEJKA SEXPACK

i Onsdags var det ju träningsmatch och jag skojar inte om jag säger att jag antagligen sprang mellan en till en och en halv mil..jag var dyblöt och helt slut och hade frossa på vägen hem i bilen. (Vi förlorade dock mot div 2 laget).
igår skulle jag ju träna fotboll men kände att någon muskel i baksida lår inte kändes helt hundra och därför fick jag istället ligga på sidan och göra lite futtiga sit ups.

Jag låg där på rygg och tänkte att jag skulle göra situps och bli stark för fotbollens skull och för det önskvärda sexpacket.
Men här har jag hittat lösningen på sexpacket iaf =P


[Limited stock] BONRESUBERUTO EKUSASAIZUSAPOTA wide (wide type) 
jag hittade på nån kineskisk sida där man kunde köpa detta som hjälp till att få sexpacket.
Tydligen skullle det hjälpa till att gå ner i vikt också vilket jag inte riktigt tror på.
lite komisk ide iaf.. hahah

inga mer sit ups för mej.. jag kör på denhär grejen =P
trevlig helg

josefin
2009-07-31 @ 17:53:35
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/

haha...fungerar verkligen sånt? jag är skeptiskt till allt sånt där

pappa
2009-08-02 @ 20:51:21

bra att du springer så långt,men vad jag minns så går det inte snabbt he he.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0