TRÄNING!

bikini asos

Nu är det träning på G. Den bästa motivationen är att kolla bikinis på nätet med alla snygga vältränade brudar där som man vill vara precis lika snygg som. Denna fina bikini kostade 186:- från asos.com. inte dåligt. men jag måste ju säga att tjejen är snyggare än bikinin. detta är dock en dröm... för jag vet att jag aldrig skulle nå till hennes stadium. Nu ska jag visa en annan bild som kanske. kanske, kanske, kanske, kanske skulle kunna vara ett mål för mej.

bikini asos

ser ni skillnaden på tjejernas former? denna tjej har jättesmal midja och överkropp men den nedre delen är bredare och står nästan ut mer än själva rumpan. det är min form tyvärr... men blir jag likasmal som henne så at magmusklerna syns skulle jag såklart jubla även om tjej nummer två ligger högre på önskelistan.


har börjat min soppdiet igen. men en egen liten twist på.

DAG 1   ---- 55.1 kg
HAR ÄTIT
3 äpplen
en halv honungsmelon
2 apelsiner
5 portioner kålsoppa

TRÄNING
30 minuter snabb promenad på rullband med lutning 8.
6 olika benövningar som alla gjorts 3*15.
Jämfotahopp, utfallssteg, skidhopp,
i maskin insida lår, usida lår, vader.

300 situps.

DAG 2 --- 54,6 kg
HAR ÄTIT
2 portioner kålsoppa
1 nutrilet dietdrink (300 kcal)
3 nävar russin

TRÄNING
10 min rodd
30 minuter coss training

4 olika bröstövningar. alla 3*15
Bänkpres, hantelpress snett uppåt
2 olika maskiner.

300 situps.

DAG 3 --- 54,1
HAR ÄTIT
1 portion kålsoppa
1 proteindrink
1 sallad med tonfisk, isberg, gurka, gul lök
2 päron

TRÄNING 1
spinning 45 minuter
100 situp

TRÄNING 2
40 minuter fotboll

Idag är DAG 4 --- med vikten 53.6
ska försöka äta mer kålsoppa idag än tidigare. Det är ju egentligen det som är hela grejen med dieten. Men jag trodde verkligen inte att jag skulle tröttnat så ordentligt sedan sist jag genomförde denna diet.
Thailand och bikinis Here I come =)
Anki
2009-02-26 @ 13:59:16

Heja Malin, men behöver du verkligen gå ner mer? Vad har du för mål? Konstigt, vi äter kålsoppa hemma också bara för att vi var sugna på det. Men vi har ju några fler kilon än dig :) att tappa. Ha det bra! Kramkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0